Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 100 Kč
skladem
Naše cena 140 Kč
skladem

ANKETA

Co je pro Vás nejdůležitější pří nákupu oblečení?

cena 37% barva 21% materiál 22% výrobce (značkové oblečení) 20%

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.Jerryjane.cz
Před objednáním zboží si, prosím, přečtěte tyto obchodní podmínky, objednáním zboží s nimi vyslovujete souhlas.


Všeobecné informace

Provozovatel:

Jaroslav Horák

Jihlavská 624, Havlíčkův Brod 58001. Hlavní náplní živnosti je textilní výroba a maloobchod.

75563533

Registrace ŽL Městský úřad Havlíčkův Brod

Provozovatel se zavazuje, že bude zákazníkům dodávat zboží nejvyšší kvality, které je v souladu s platnými normami a hygienickými předpisy.

 


Objednání zboží

Objednávat zboží můžete přímo prostřednictvím internetového obchodu nebo na telefonu +420 734 323 781. Telefonicky Vás také rádi informujeme o nabízeném zboží a zodpovíme Vaše dotazy.
Objednávka přes email nebo telefonicky musí obsahovat Vaše jméno, adresu, e-mailové a telefonické spojení a katalogové označení zboží včetně velikosti a požadovaného množství. Jinak je objednávka neplatná a bude stornována.
Po úspěšném odeslání objednávky Vám bude zaslán automatický e-mail s rekapitulací vaší objednávky. Vaši objednávku můžete upravit nebo zrušit,  a to v případě, pokud ještě nebyla odeslána na Vaši adresu. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout odeslání na dobírku (případně úplně odstoupit od kupní smlouvy a stornovat objednávku) bez jakýchkoliv sankcí, pokud se kupující nachází na seznamu nespolehlivých zákazníků, či pojme podezření o nesolidním jednání kupujícího.

 


Vyřízení objednávky

Vámi objednané zboží zasíláme po připsání platby na náš účet od 1. do 3. dnů. Stejná doba odeslání platí i pro platbu dobírkou. Doba objednání v pátek odpoledne a o víkendu se počítá jako pondělí.

Zboží zasíláme prostřednictvím:

1. České pošty s.p, jako - doporučený balík nebo balík na poštu či do ruky.

Platí pouze pro Českou republiku. Na Slovensko nezasíláme.

2. Geis Parcel, Point. - přepravce.  Na Slovensko nezasíláme.

 

Platba za zboží

Zboží můžete zaplatit předem převodem na náš účet  nebo dobírkou při převzetí zboží poštovní doručovatelce nebo řidiči.

Cena poštovného závisí na celkové ceně objednaného zboží. Aktuální cena poštovného (viz. níže) je zobrazena při dokončování objednávky po výběru požadovaného způsobu doručení a platby. Cena produktů je uvedena včetně dph.

Cena dopravy  Balík Na poštu a Balík do Ruky se zobrazí při dokončování objednávky.

Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si balík při převzetí zkontroloval a případné poškození obalu ihned reklamoval u přepravce.

 

Doručení Českou poštou Doporučeně (pouze na území ČR)

Celková hodnota objednávky do (CZK) 360,- 1000,- 2000,- 2000,-a více
cana Balík Doporučeně 60,- 95,- 110,- balík do ruky,na poštu

 

Dobírkový příplatek České pošty: 40,- CZK.

Česká pošta-doporučeně: balík příjde domů na Vaši adresu. Balík je odeslán jako doporučená zásilka nebo doporučený balík. Doba dodání je aktuální podle dodacích podmínek České pošty.

Česká pošta-balík do ruky: balík přijde domů na Vaši adresu. O dni doručení Vás bude informovat sms zpráva a email od ČESKÉ POŠTY. Služba je vhodná pro jakoukoliv objednávku.

Česká pošta-balík na poštu: balík příjde na Vaší poštu, který si musíte sami vyzvednout. O dni doručení Vás bude informovat sms od ČESKÉ POŠTY. Služba je vhodná pro jakoukoliv objednávku. Při objednáni zadejte jméno osoby, která bude balík na poště vyzvedávat. Pošta balík třetí osobě nepředá.

Přepravce Geis parcel: Balík příjde na Vaši adresu. O čase doručení Vás bude informovat řidič telefonicky v den doručení. Většinou doručuje do 24 hodin od odeslání, ale v době svátků se může doba doručení prodloužit.

cena převodem: 89,-Kč

cena dobírkou: 129,-Kč

Přepravce Geis Point: Balík přijde na místo které si vyberete. V nabídce je přes 500 možných míst k vyzvednutí po celé České republice. Geis Vás bude informovat emailem a sms zprávou. Tuto službu lze zvolit pouze při výběru způsobu platby převodem na účet.

cena: 89,-Kč

 

 


Výměna zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy

Pokud jste si nesprávně vybrali, např. velikost, provedení apod. zboží Vám vyměníme.

V souladu s občanským zákoníkem můžete bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení. (odeslání zpětné zásilky s objednaným zbožím na naši adresu musíte zaslat nejpozději 14. den od odstoupení od smlouvy) Náklady spojené s přepravou při vrácení zboží hradí kupující. My Vám vrátíme peníze na Váš účet v hodnotě Vaší objednávky + nejnižší poštovné v naší nabídce v ceně objednávky, a to do 14 dnů od doručení na naši adresu.
V případě, že zboží chcete vrátit, kontaktujte nás okamžitě na náš e-mail jaroslavhorak@jerryjane.cz, nebo prostředníctvím kontaktního formuláře zdePro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu a číslo objednávky, dále bankovní spojení na Vás.

Zboží zasílejte zpět na naši adresu s jedním výtiskem dokladu o koupi. Zboží zašlete doporučeně a nezasílejte na dobírku. Při poškození produktu bude celková cena snížena o danou vadu.(vyprání, obnošený stav produktu).

Nemáte právo vrátit ani vyměnit zboží pokud jste objednávali v rámci své podnikatelské činnosti nebo pokud zboží bylo upraveno podle Vašeho přání.

Vzor oznámení o odstoupení od smlouvy

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží ze dne ………………………… datum obdržení.

Číslo objednávky:

Vaše jméno + adresa:

Váš email:

Číslo bankovního účtu:

Číslo daň.dokladu:

Datum:


Záruka a reklamace

Na všechny produkty je poskytována záruka 24 měsíců. Začíná běžet dnem převzetí. Záruka se vztahuje na vady, které má zboží při převzetí nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Naopak se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným a nešetrným zacházením či mechanickým poškozením. Proto, prosím, respektujte prací a ošetřovací symboly uvedené na etiketě.

Kontaktujte nás prostředníctvím kontaktního formuláře zde. O způsobu reklamace Vás budeme emailem informovat nejpozději do 3 dnů.  Po vzájemné dohodě budeme raklamaci řešit formou:

• bezplatné odstranění vady opravou;

• přiměřenou slevou z kupní ceny;

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Poté, pokud se bude jednat o výměnu, nám reklamované zboží doručte poštou spolu s dokladem o koupi, popisem vady a s přiloženým kontaktem na Vás. Reklamace bude vyřízena do 14 dnů od doručení reklamovaného zboží.


Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

Jakost při převzetí - Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním parametrům) jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy(bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

 

Ochrana osobních údajů

  1. Společnost Jaroslav Horák, se sídlem Havlíčkův Brod, Jihlavská 624, IČ 75563533, zapsaný v živnostenském rejstříku v Havlíčkově Brodě (dále jen „prodávající“ nebo „správce“) zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)(dále jen „Nařízení“), následující osobní údaje:

    • jméno, příjmení
    • e-mailovou adresu
    • telefonní číslo
    • adresu/sídlo
  2. Výše uvedené osobní údaje je nutné zpracovat pro odbavení objednávek a další plnění ze smlouvy, pokud mezi vámi a prodávajícím dojde k uzavření kupní smlouvy. Takové zpracování osobních údajů umožňuje čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy.

    Prodávající zpracovává tyto údaje rovněž za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran. Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 10 let od realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. Takové zpracování je možné na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) a f) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti a pro účely oprávněných zájmů správce.

  3. Na e-mailovou adresu, případně telefonní číslo mohou být kupujícímu zasílány novinky a jiná obchodní sdělení, tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č.480/2004 Sb., o službách informační společnosti, pokud jej kupující neodmítne. Tato sdělení lze kdykoliv jakýmkoliv způsobem – například zasláním e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení – odhlásit.

  4. Zpracování osobních údajů je prováděno Jaroslavem Horákem tedy správcem osobních údajů. Osobní údaje pro tohoto správce zpracovávají také zpracovatelé:

    • Poskytovatelem služby Eshop-rychle, provozované společností Golemos s.r.o., sídlem Zátovo nábřeží 448/73, 370 01, České Budějovice
    • dopravce Česká pošta,s.p, Politických vězňů 909/4, 22599 Praha 1
    • dopravce Geis Parcel CZ s.r.o, Zemská 211/1, 33701 Ejpovice

    Osobní údaje nebudou předány do třetích zemí mimo EU.

  5. Správce nemá osobu tzv. pověřence. Správce lze kontaktovat na emailové adrese jaroslavhorak@jerryjane.cz

  6. Správce osobních údajů, jakožto provozovatel webové stránky www.jerryjane.cz, užívá na této webové stránce soubory cookies, které jsou zde užity za účelem:

      • měření návštěvnosti webových stránek a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webových stránkách
      • základní funkčnosti webových stránek

    • Sběr cookies za účelem uvedeným výše může být považováno za zpracování osobních údajů. Takové zpracování je možné na základě zákonného důvodu - oprávněného zájmu správce, a umožňuje ho čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení.
    • Webové stránky lze používat i v režimu, který neumožňuje sbírání údajů o chování návštěvníků webu – tento režim je možný buďto nastavit v rámci nastavení prohlížeče, nebo je možné vznést proti takovému sběru na základě oprávněného zájmu správce námitku dle čl. 21 Nařízení, která je dostupná v dolní části webových stránek. Vaše námitka bude vyhodnocena bezodkladně. Cookies nezbytné pro funkčnost webu budou uchovány pouze po dobu nezbytně nutnou pro fungování webu.
    • Vznese-li návštěvník námitku proti zpracování technických cookies nezbytných pro fungování webových stránek, nelze v takovém případě zaručit plnou funkčnost a kompatibilitu webových stránek.
    • Cookies, které jsou sbírány za účelem měření návštěvnosti webu a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webu, jsou posuzovány v podobě hromadného celku a v anonymní podobě, která neumožňuje identifikaci jednotlivce.
    • Shromážděné cookies soubory jsou zpracovány dalšími zpracovateli:
      • Poskytovatelem služby Google Analytics, provozované společností Google Inc., sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
      • TOPList s.r.o., sídlem nám. Dr. Václava Holého 1054/13, 18000 Praha 8.
  7. Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:

    • zrušit kdykoliv zasílání obchodních sdělení,
    • vznést námitku proti zpracování na základě oprávněného zájmu správce,
    • požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
    • vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
    • požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, výmaz provedeme, pokud to nebude v rozporu s platnými právními předpisy nebo oprávněnými zájmy správce,
    • na přenositelnost údajů, pokud se jedná o automatizované zpracování na základě souhlasu nebo z důvodu plnění smlouvy,
    • požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
    • na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,
    • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Řešení sporů:

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.)

Aktualizováno 22. května  2018.